סושיאל מגזין

חוסר יכולת להשיג או לשמור על זקפה: גורם, טיפולים וטיפים לבנים וגברים

חוסר יכולת להשיג או לשמור על זקפה: גורם, טיפולים וטיפים לבנים וגברים

זהו חלק טבעי מהחיים: כאשר בנים וגברים מתחילים לעבור את גיל ההתבגרות, הם חווים שינויים שיכולים להשפיע על יכולתם להשיג או לשמור על זקפה. מצב לא נוח זה יכול להיות מתסכל ביותר, להשפיע על מערכות יחסים, ועלול להוביל לבעיות זיקפה אצל גברים מעל גיל 40. אבל זה לא חייב להיות ככה. בהמשך תמצאו סקירה מקיפה של הגורמים לבעיות הקשורות לזקפה, טיפולים וטיפים לנערים וגברים הנאבקים להישאר במשחק.

דבר ראשון: מהי זקפה?

זקפה היא התוצאה הנראית לעין של זרימת דם מוגברת לפין, המתרחשת כאשר העצבים של האזור להיות מגורה. התוצאה אינה אינדיקציה לעוררות מינית, עם זאת, זה פשוט תהליך טבעי. זקפה יכולה להישמר לפרקי זמן שונים והיא בדרך כלל אובדת כאשר הגירוי מופסק או כאשר המתח משוחרר.

גורם לחוסר יכולת להשיג או לשמור על זקפה

בעיות פיזיות ופסיכולוגיות רבות יכולות להוביל לחוסר יכולת להשיג או לשמור על זקפה. סיבות פיזיות יכולות לכלול מצבים כגון נזק לכליות, סוכרת, נזק עצבי, חוסר איזון הורמונלי, רמות גבוהות של כולסטרול LDL, לחץ דם גבוה ובעיות במחזור הדם. סיבות פסיכולוגיות יכולות לכלול מתח, חרדה, דיכאון ובעיות במערכות יחסים. גברים המשתמשים בתרופות מרשם מסוימות יכולים גם לחוות בעיות בזקפה, כמו גם גברים עם בעיות שימוש בסמים או אלה ששותים יתר על המידה.

טיפולים לבעיות זקפה

הטיפול הנפוץ ביותר לבעיות זקפה הוא שילוב של תרופות וייעוץ. תרופות יכולות לכלול מעכבי PDE5 כגון sildenafil (ויאגרה) ו tadalafil (סיאליס), כמו גם טיפול בתחליפי טסטוסטרון. ייעוץ יכול להיות שימושי מאוד עבור גברים שחווים בעיות פסיכולוגיות, במיוחד אם שורש הבעיה הוא מתח או חרדת ביצוע. זה יכול להיות מועיל גם עבור זוגות המתמודדים עם בעיות ביחסים, אשר יכול להיות סיבה נפוצה לבעיות זקפה.

טיפים לבנים וגברים

אם אתה נער מתבגר או גבר בכל גיל ואתה נאבק לשמור על זקפה, להלן כמה טיפים כדי לעלות על הדרך להחלמה:

1. הפחתת מתח וחרדה: מצאו דרכים להירגע ולנהל את הלחץ שלכם. מדיטציה, יוגה, פעילות גופנית וטכניקות נשימה יכולות להיות דרכים נהדרות להילחם בסטרס ולעזור להפחית חרדה.

2. הקפידו על שינה מרובה: חשוב לישון מספיק לבריאות הפיזית והנפשית, וחוסר שינה יכול לתרום לבעיות זקפה. נסו לקבוע לוח זמנים עקבי לשינה וודאו שאתם ישנים בין שבע לתשע שעות בכל לילה.
המלצה-sexualidad10.com

3. היפטרו מהרגלים רעים: אם אתם מעשנים סיגריות, שותים יותר מדי אלכוהול או משתמשים בסמים קלים, חשוב להיפטר מההרגלים הרעים האלה. התנהגויות אלה יכולות להזיק לגופך ולהוביל לבעיות זיקפה.

4. אכלו תזונה בריאה: תזונה בריאה יכולה לשפר את הבריאות הגופנית והנפשית שלכם. אכילת מזונות עשירים בפירות, ירקות, דגנים מלאים, חלבונים רזים ושומנים בריאים תעזור לכם לשמור על משקל בריא ולהימנע מהתרופות לבעיות זיקפה.

5. דברו עם מישהו: אם אתם מתמודדים עם בעיות זיקפה, חשוב לדבר על כך עם מישהו. שיחה עם רופא יכולה לעזור לך למצוא תוכנית טיפול מתאימה, ושיחה עם מטפל יכולה לעזור לך להתמודד עם כל בעיה פסיכולוגית שעשויה לתרום לבעיה.

חוסר יכולת לשמור על זקפה לפרקי זמן ממושכים יכול להיות בעיה קשה להתמודד איתה, אבל עם הטיפול הנכון ושינויים באורח החיים, אפשר לחזור למסלול. למרות שזה יכול לקחת זמן וסבלנות, אם אתה מוכן להשקיע את המאמץ, התגמולים יכולים להיות גדולים.

הפיתוי של נערות ליווי: מבט מקרוב על עולם החברות בתשלום.

כששומעים את המונח "נערות ליווי", מגוון דימויים עשויים לעלות בראש. חלקם עשויים לדמיין אורח חיים זוהר ומפואר, בעוד שאחרים עשויים לחשוב על משהו יותר טאבו ושערורייתי.…

הפיתוי של נערות ליווי: מבט מקרוב על עולם החברות בתשלום.

ברוכים הבאים לתל אביב: עיר

ברוכים הבאים לתל אביב: עיר של ניגודים ותרבות עם האנרגיה התוססת שלה, ההיסטוריה העשירה והחופים היפים, תל אביב היא יעד חובה לכל מטייל במזרח התיכון. עיר…

ברוכים הבאים לתל אביב: עיר

שוקקת, יפה ונועזת: לחקור את החיוניות של העיר תל אביב בישראל

שוכנת לאורך מימיו הכחולים הנוצצים של הים התיכון, שוכנת העיר התוססת תל אביב בישראל. תל אביב, הידועה במודרניות שלה, במגוון התרבותי ובחופים עוצרי הנשימה שלה, התגלתה…

שוקקת, יפה ונועזת: לחקור את החיוניות של העיר תל אביב בישראל