סושיאל מגזין

קוקוס, שקדים ושאר שמנים

קוקוס, שקדים ושאר שמנים

רבים מאיתנו יכולים ליהנות מעיסוי טוב. בין אם אתם מחפשים דרך להירגע אחרי יום מלחיץ בעבודה, או להרגיע שרירים כואבים לאחר אימון, שמן העיסוי הנכון יכול לעשות את כל ההבדל. אבל עם כל כך הרבה שמני עיסוי שם בחוץ, זה יכול להיות קשה לדעת איזה מהם מתאים לך. הנה מבט על כמה משמני העיסוי הטובים ביותר להרפיה אולטימטיבית.

1. שמן שקדים – שמן שקדים הוא בחירה פופולרית לשמן עיסוי כי יש לו מגוון רחב של יתרונות. הוא קל ונספג בקלות, כך שהוא נהדר לבעלי עור רגיש. זה גם עוזר לחות והזנה, משאיר את העור מרגיש רך וחלק. יש לו ניחוח ארומתרפי שיכול להיות מרגיע ומפיג מתחים.
 2. שמן קוקוס – – שמן קוקוס, האהוב על המעסים, עשיר בנוגדי חמצון וויטמינים המזינים ומגנים על העור. זה גם עוזר להפחית דלקת ויכול לעזור להקל על המתח, מה שהופך אותו מושלם עבור עיסוי הרפיה עמוק. שמן קוקוס הוא אחד משמני העיסוי הזולים יותר, ויש לו ריח מדהים!
 3. שמן חוחובה– שמן חוחובה משמש כבר זמן רב כשמן עיסוי בשל תכונות הלחות שלו. הוא קל יותר מרוב שמני העיסוי האחרים, כך שהוא לא ישאיר שאריות שמנוניות על העור. שמן חוחובה מציע גם יתרונות אנטי דלקתיים ומסייע בהפחתת כאבי שרירים. זה יכול גם להחזיק מעמד זמן רב יותר משמני עיסוי אחרים, מה שאומר שלא תצטרך להשתמש כל כך הרבה בכל פגישה.
 4. שמן אבוקדו – שמן אבוקדו נהדר לעיסוי בגלל תכונותיו המרככות השומרות על לחות העור והשרירים. זו גם בחירה מצוינת עבור אנשים עם עור רגיש, מכיוון שהיא פחות נוטה לגרות. שמן זה גם עוזר לשפר את זרימת הדם ויכול להחזיר זוהר בריא לעור עמום.
5. שמן חמניות –  שמן חמניות הוא אחת האפשרויות הטובות ביותר כשמדובר בשמני עיסוי מכיוון שיש לו מרקם קליל ונספג במהירות מבלי להשאיר שאריות שמנוניות. הוא עשיר בנוגדי חמצון, ויטמינים וחומצות שומן חיוניות שעוזרות להזין את העור ולהגן עליו. שמן זה נהדר גם לבעלי עור רגיש, שכן הוא היפואלרגני.

לא משנה באיזה שמן עיסוי תבחרו, הקפידו להשתמש בו כראוי. חשוב להשתמש בשמן חם ולא חם, ולעולם לא לשפוך אותו ישירות על העור. כדאי גם לכסות את הידיים בשמן לפני המריחה כדי להבטיח ממרח אחיד.

על ידי ביצוע טיפים אלה ובחירת שמן העיסוי הנכון לצרכים שלך, אתה תהיה בטוח לקבל את חוויית ההרפיה הטובה ביותר. בין אם אתם מחפשים הקלה בשרירים כואבים או סתם רוצים דרך להירגע אחרי יום ארוך, שמן העיסוי הנכון יכול לעשות את כל ההבדל.

שמני עיסוי מומלצים מאוד לבילוי זוגי, עיסוי ארוטי וגם כאשר מבלים עם נערות ליווי.  אם תרצו למצוא מומחית לעיסוי תוכלו למצוא כאן https://www.moderncallgirls.com

הפיתוי של נערות ליווי: מבט מקרוב על עולם החברות בתשלום.

כששומעים את המונח "נערות ליווי", מגוון דימויים עשויים לעלות בראש. חלקם עשויים לדמיין אורח חיים זוהר ומפואר, בעוד שאחרים עשויים לחשוב על משהו יותר טאבו ושערורייתי.…

הפיתוי של נערות ליווי: מבט מקרוב על עולם החברות בתשלום.

ברוכים הבאים לתל אביב: עיר

ברוכים הבאים לתל אביב: עיר של ניגודים ותרבות עם האנרגיה התוססת שלה, ההיסטוריה העשירה והחופים היפים, תל אביב היא יעד חובה לכל מטייל במזרח התיכון. עיר…

ברוכים הבאים לתל אביב: עיר

שוקקת, יפה ונועזת: לחקור את החיוניות של העיר תל אביב בישראל

שוכנת לאורך מימיו הכחולים הנוצצים של הים התיכון, שוכנת העיר התוססת תל אביב בישראל. תל אביב, הידועה במודרניות שלה, במגוון התרבותי ובחופים עוצרי הנשימה שלה, התגלתה…

שוקקת, יפה ונועזת: לחקור את החיוניות של העיר תל אביב בישראל