סושיאל מגזין

ריפוי בעיות זיקפה: מה שאתה צריך לדעת

ריפוי בעיות זיקפה: מה שאתה צריך לדעת

תפקוד לקוי של זיקפה (ED) – הידוע גם בשם אימפוטנציה – הוא מצב המשפיע על כ -18 מיליון גברים בארצות הברית. זה קורה כאשר גבר אינו מסוגל להשיג או לשמור על זקפה מספיק לפעילות מינית מספקת. למרבה הצער, זה יכול להשפיע על הדימוי העצמי של הגבר, מערכות יחסים, ואת הביטחון העצמי. למרבה המזל, ישנם מספר טיפולים ושיטות לניהול וריפוי ED.

הצעד הראשון בניהול ED הוא לזהות את שורש הבעיה. הגורמים השכיחים ל-ED כוללים: בריאות פיזית ונפשית ירודה, תרופות מסוימות, רמות טסטוסטרון נמוכות, חרדת ביצוע, שימוש בסמים, סמים ואלכוהול, מצבים רפואיים מסוימים ועוד. אם הסיבה נובעת ממצב גופני, הרופא שלך יכול לרשום תרופות שיכולות לעזור. אם הסיבה היא פסיכולוגית, צורות שונות של ייעוץ עשוי להיות מומלץ.

לאחר זיהוי הגורם הבסיסי ל- ED, הרופא שלך יכול להמליץ על מסלול הטיפול המתאים. האפשרויות עשויות לכלול שינויים באורח החיים כגון ירידה במשקל, הפסקת עישון, הפחתת צריכת אלכוהול, ביצוע פעילות גופנית סדירה וניהול רמות הלחץ.

תרופות, כגון מעכבי פוספודיאסטראז מסוג 5 דרך הפה (מעכבי PDE5), משמשים גם לטיפול ב- ED. תרופות אלה פועלות על ידי עיכוב האנזים האחראי על פירוק התרכובות הכימיות הגורמות להתרחבות כלי הדם בפין. כתוצאה מכך, זרימת הדם אל הפין מוגברת, ומאפשרת להשיג זקפה ולשמור עליה, כאשר היא מגורה מינית.

זריקות עצמיות לפין הן שיטה נוספת לריפוי ED שעובדת על ידי מתן אפשרות לגברים להחדיר ישירות תרופה לפין. שיטה זו יכולה לשמש ביעילות עבור אלה שאינם מסוגלים לקחת תרופות דרך הפה, והוא זמין כעת במדינות רבות.

שתלי פין הם אופציה נוספת לגברים שעדיין אינם יכולים להשיג או לשמור על זקפה, גם לאחר שניסו את הטיפולים הנ"ל. תותבת, הידועה גם בשם שתל פין, מושתלת בניתוח לתוך הפין ומאפשרת לגברים לשמור על זקפה. השתל מספק זקפה יציבה ונוקשה, ולמרות שאינו נוח, יכול להיות פתרון בר קיימא כאשר צורות אחרות של טיפול לא הצליחו.

לבסוף, מכשירי כיווץ ואקום ומשאבות פין הם מכשירים מכניים המוחלים על הפין. שיטה זו משמשת מזה שנים רבות לטיפול ב- ED. המכשיר יוצר ואקום סביב הפין, ושואב דם לתוך corpora cavernosa. זה עוזר ליצור ולשמור על זקפה.
https://www.columbus-escorts.com/

לא משנה באיזו שיטת טיפול אתה והרופא שלך מחליטים להמשיך, חשוב לך להבין את הסיכונים והיתרונות הקשורים לכל אפשרות. ED הוא מצב רציני, אבל אחד שניתן לטפל. שוחח עם הרופא שלך עוד היום על הצעדים הטובים ביותר לריפוי ED.

חשוב להישאר מלאי תקווה ולבקש עזרה מאנשי מקצוע רפואיים כדי להבין את מצבך וליצור את תוכנית הפעולה הטובה ביותר לצרכים האישיים שלך. פעולה זו יכולה לספק הקלה מ- ED ולהחזיר את היכולת המינית אצל גברים. עם אבחון וטיפול נכונים, ניתן לנהל את המצב ולרפא אותו בהצלחה.

הפיתוי של נערות ליווי: מבט מקרוב על עולם החברות בתשלום.

כששומעים את המונח "נערות ליווי", מגוון דימויים עשויים לעלות בראש. חלקם עשויים לדמיין אורח חיים זוהר ומפואר, בעוד שאחרים עשויים לחשוב על משהו יותר טאבו ושערורייתי.…

הפיתוי של נערות ליווי: מבט מקרוב על עולם החברות בתשלום.

ברוכים הבאים לתל אביב: עיר

ברוכים הבאים לתל אביב: עיר של ניגודים ותרבות עם האנרגיה התוססת שלה, ההיסטוריה העשירה והחופים היפים, תל אביב היא יעד חובה לכל מטייל במזרח התיכון. עיר…

ברוכים הבאים לתל אביב: עיר

שוקקת, יפה ונועזת: לחקור את החיוניות של העיר תל אביב בישראל

שוכנת לאורך מימיו הכחולים הנוצצים של הים התיכון, שוכנת העיר התוססת תל אביב בישראל. תל אביב, הידועה במודרניות שלה, במגוון התרבותי ובחופים עוצרי הנשימה שלה, התגלתה…

שוקקת, יפה ונועזת: לחקור את החיוניות של העיר תל אביב בישראל